Ежегодното шопинг събитие eMAG Black Friday, реализира 1‘630‘773 визити на уебсайта през тази година. В деня на събитието 24-ти ноември, клиентите купиха 258‘951 продукта, на стойност 32‘416‘800 лв., което е увеличение със 17% в сравнение с миналата година.
Онлайн пазаруването е нарастваща тенденция в България и Black Friday е едно от събитията, което разкрива потенциала за развитие на онлайн търговията. Това издание показа, че по време на Black Friday в eMAG българите предпочитат да пазаруват повече през мобилните си устройства – 60.43% от трафика, защото това им дава достъп до широка гама от продукти, където и да се намират. Също така е лесно и удобно да се разглеждат различните оферти, а това спестява време и пари.
“Основните тенденции, които ни направиха впечатление на тазгодишния eMAG Black Friday са: предпочитанието към пазаруването през мобилно устройство, както и лекото повишаване на онлайн плащанията, достигащо до 9.28%. Смартфонът бе използван, като много удобен метод за пазаруване онлайн, по време на Black Friday, което е социален феномен, който наблюдаваме от известно време и е все още във възходяща тенденция” каза Стефана Здравкова, Директор на eMAG.bg
Данни от eMAG Black Friday 2017:
Най-скъпият заявен продукт: Suzuki Vitara, 1.4, 4WD, за 47‘999лв.,
Най-популярните категории и количества:
• Малки домашни ел. уреди – 26 280 бр.
• Телевизори и големи ел. уреди – 21 456 бр.
• Дом, обзавеждане и декорация – 20 525 бр.
Шопинг събитието, традиционно организирано от eMAG, спечели потребителите с предлаганата широка гама продукти и специалните Black Friday оферти. Изданието тази година привлече 28‘355 нови клиенти*, които закупиха по нещо от eMAG за първи път.
eMAG Маркетплейс
eMAG Black Friday 2017 представи също и оферти от Маркетплейс търговците на платформата. 820 търговци получиха поръчки за 53‘411 продукта по време на Black Friday.
*eMAG счита за нов клиент всеки новосъздаден акаунт в платформата си.