Популярният международен електронен магазин eMAG празнува петата годишнина от началото на дейността на своя сайт на български език eMAG.bg. Равносметката от дейността е положителна, както за потребителите, така и по отношение на търговските резултати. eMAG.bg предлага на клиентите си разнообразие от стоки и възможността за избор отвсякъде и по всяко време.
Увеличаването на продажбите на eMAG.bg е закономерно следствие от силно нарастващата популярност на електронната търговия в България. От 2012 до 2016 година включително eMAG внася над 38 млн. лв. в българския държавен бюджет от ДДС, а за 2017 г. платеният данък е над 13 милиона.
За eMAG добрите резултати се дължат на удобствата на онлайн пазаруването – то предлага избор и гъвкавост по отношение на времето и мястото на поръчка.
„През последните пет години eMAG се утвърди като едно от имената в онлайн търговията, които развиват потенциала на онлайн пазара в България благодарение на удобството и разнообразието от продукти на платформата“, каза Юлиан Станчу, изпълнителен директор на eMAG.
В близко бъдеще инвестициите на eMAG в България ще бъдат насочени към установяване на логистична база и шоурум в София. По този начин още ще бъдат съкратени сроковете за доставка, а потребителите ще могат да тестват на живо някои от продуктите, преди да ги поръчат онлайн.
Международният онлайн магазин допринася за ръста на икономиката в много други браншове като предоставя достъпна възможност за стартиране на онлайн продажби върху платформата eMAG Marketplace. Броят на местните търговци, които имат достъп до потребители не само в България, но и в Полша, Унгария и Румъния, вече е 1200 и продължава да се увеличава.
“Сапир България е партньор на eMAG в Marketplace от март 2016 г., като имаме приблизително 750 листнати артикула в най-различни категории от дребната бяла техника в eMAG. Ролята на eMAG Marketplace в общия микс от канали за продажба, които Сапир България ползва, е важна част от развитието на знанията и правилните похвати за рентабилен онлайн бизнес на фирмата. За нас да продаваш в Marketplace е предимство, защото разполагаме с:
– Готова аудитория от клиенти
– Ниска стартова инвестиция
– Развита платформа
– Реклама на собствения бранд
И не на последно място, eMAG Marketplace ни дава възможността да достигнем до потребителите в Румъния и Полша. “