eMAG придобива Fashion Days

eMAG започна процес на придобиване на онлайн магазина Fashion Days. През месец май компанията ще внесе документи за одобрение към регулаторните органи. “Това е значимо събитие в развитието на eMAG и ще донесе значителни ползи за всички потребители. Екипът на Fashion Days влага много усилия в работата си, те са изключително талантливи и ще се радваме да използваме техния опит по пътя към по-бързо пазарно развитие в региона”, коментира Юлиан Станчу, акционер и изпълнителен директор на eMAG.

Сделката ще помогне и на двете компании, като Fashion Days ще продължи да се развива въз основа на стратегическата подкрепа, която ще окаже екипът на eMAG. eMAG, от своя страна, ще се възползва от опита на модния онлайн гигант, ключовите партньорства, които има търговеца, както и набора от потребители, с които работи.

От септември 2012 г., когато eMAG започва своята дейност в България, търговецът се превърна в предпочитан избор за онлайн покупки за много потребители, като същевременно оказа сериозен тласък в развитието на електронната търговия в страната. От тогава eMAG разви портфолиото си с разнообразие от категории, като вече предлага на клиентите си книги, играчки, козметика, бижута и много други.

Fashion Days предлага на своите повече от 8 милиона клиенти по света над 500 000 продукта на повече от 1000 марки. Благодарение на своето постоянно подобряващо се представяне – 2.5 милиона продукта доставени за 2013 и повече от 1.5 милиона Facebook фенове, Fashion Days доказва, че е един от важните фактори в онлайн търговията с модни стоки в региона.

еMAG e онлайн търговец, който започва дейността си преди 13 години. До този момент компанията оперира в три държави: от 2001 г. работи в Румъния, от септември 2012 г. – в България, и от октомври 2013. – в Унгария.

eMAG.bg започва дейността си в България през септември 2012 г., като за година и половина достига до 50% пазарен дял в категорията „електроника и IT”. Успехът се дължи на добрите цени, комбинирани с добро обслужване и промоционални кампании, които търговецът провежда.

През 2012г. Naspers придоби мажоритарен дял в eMAG и в момента притежава 75% от дяловете на компанията. Naspers Group е медиен гигант с широки интереси в онлайн медии и платформи. Групата оперира в над 120 държави, с фокус върху развиващи се пазари (включващи Южна Африка и останалата част от Субсахарска Африка, Централна и Източна Европа, Русия, Китай, Индия и Латинска Америка). Групата отбеляза оборот от 4.5 милиарда евро в края на финасовата година през Март 2014, като докладва и 26% ръст в сравнение с предходната година.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *