Българската дигитална агенция eDesign получи приза за Уеб агенция на годината на тазгодишното издание на „Български награди за уеб“. Освен това компанията си тръгна с още пет награди от конкурса – в категориите „Държавни институции и НПО”, „Графика и дизайн”, „Електронна търговия”, „Мултискрийн решение” и за кампания в социалните мрежи. По този начин eDesign на практика е носител на най-много призове от тазгодишния конкурс, въпреки засилената конкуренция и общо 102-та участващи проекта през тази година.
„Конкурсът „Български награди за уеб“ е най-ценен с високото качество на журито, включващо много от най-влиятелните хора в уеб сегмента, софтуерния бранш, предприемаческите среди, сектора на услуги за оптимизация за търсачки, сферата на дизайна и други области. Именно тежестта на журито прави особено важни призовете в тази надпревара и избирането ни за Уеб агенция на годината за шести път е ценно признание за работата на целия екип на eDesign” – посочи Георги Костов, основател и креативен директор на eDesign.
В категорията „Държавни институции и НПО” компанията е победител със своя проект за нов интерактивен уебсайт на Националния исторически музей, който е изграден напълно безплатно, в рамките на инициативата „Културата онлайн“ на eDesign. От трибуната на конкурса Георги Костов призова по този повод повече фирми от уеб бранша да се включат в усилията на дигиталната агенция да спомогне за подобряване на облика на българската култура в интернет.
До момента eDesign е печелила приза за Уеб агенция на годината през 2008 г., 2010 г., 2012 г., 2013 г. и 2014 година. Агенцията е носител също на десетки други награди в сферата на уеб дизайна, уеб разработката и дигиталния маркетинг. Тя е и единствената българска компания, която е носител на двете най-престижни уеб награди в света – FWA (Favorite Website Award) и AWWWARDS (Сайт на деня).