easyJet тества смарт обувки

еasyJet, водещата авиокомпания на Европа разкри прототип на смарт обувки – наречени „Sneakairs” – които със своята вградена технология могат да помагат на потребителите да опознават нови градове с лекота, същевременно разглеждайки и възприемайки заобикалящата среда, без да се губят. Революционната умна обувка, показана по време на събитието “Barcelona Street Project” в едноименния град, е снабдена с технология, която се свързва чрез Bluetooth с приложение за смартфон и посредством GPS на телефона, насочва пешеходеца накъде да върви, задействайки малки вибриращи датчици в обувката.

Технологията може да помогне на туристите да опознават забележителности, без да използват карта или телефон за упътвания – напълно подходящо за намиране на обратния път до хотела след една нощ, прекарана например на бул. „Лас Рамблас“ в Барселона.Barcelona Street Project (5)

еasyJet е известна с използването на технологиите, за да улеснява пътуването на своите 70 милиона пътници. От миналата година авиокомпанията помага на пасажерите да се ориентират на летищата чрез технологията Mobile Host – функция на нейното мобилно приложение, която дава полезни насоки на хората, докато се придвижват на летищата. Сред тези насоки са упътвания към изходите за самолетите и навременна информация за номера на изходите към самолетите, както и за багажните ленти. Прототипът Sneakair на еasyJet може да бъде разработен за в бъдеще за закупуване от пътниците по време на полет.

Носимите технологии не са новост за еasyJet. Съвпадайки с 20-ия рожден ден на авиокомпанията миналия ноември, тя представи световна новост в света на самолетните униформи, демонстрирайки носими технологии в униформите на кабинния екипаж и инженерите за подобряване на процедурите за комуникация и безопасност на пътниците.

Питър Дъфи, маркетинг директор на еasyJet заяви: “Sneakair е още един пример за това как еasyJet е винаги в челните редици на технологиите, проектирани да улесняват пътуването. Възприемането на нашето мобилно приложение и технологията Mobile Host, ни показа как нашите пътници приемат технологиите, преди да пътуват и докато пътуват, така че защо не и след като пристигнат в дестинацията си? Обмисляме да направим тази технология достъпна за закупуване на борда, предлагайки практично решение за тези пътници, които искат да се отпуснат посещавайки ново място, без нуждата от карта, и да се насладят на всеки миг, докато разглеждат нов град.“easyJet_Sneakairs___5_

Нурия Мартинес, директор в компанията за дигитални разработки и производство D6 споделя: “Разработихме това навигационно решение, защото видяхме една празнина в пазара за продукт, за който смятаме, че има пазарна ниша. Това е чудесен избор за авиокомпания като еasyJet, с която летят толкова много хора към нови, може би непознати дестинации. Трябваше да вземем предвид, че е необходимо продуктът да бъде с ниско потребление на енергия, достатъчно малък, и мисля, че това решение отговаря на изискванията. Ще се радваме да работим с еasyJet по този проект.”

Прототипът Sneakair е тестван на събитието Barcelona Street Project от случайни минувачи, наслаждаващи се на забележителности като къщите на Гауди „La Pedrera“ и „Casa Batlló“ в квартала Gràcia, без да се налага постоянно да проверяват картата, за да се движат из града.

През последните години еasyJet приветства технологиите, за да улеснява пътуванията. Мобилното приложение на еasyJet е най-бързото достъпно приложение на авиокомпания и вече е било изтеглено повече от 16 милиона пъти. Почти 100 000 пътници са използвали мобилни бордни карти само през миналата седмица.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *