Disney и YouTube ще си партнират в предоставяне на свободни анимации

Две от най-големите компании за видео съдържание в света възнамеряват да обединят сили в надпревара за зрителския интерес, съобщава The New York Times. Walt Disney Company, която стои зад хитови поредици като Cars и Toy Story, смята да инвестира до $ 15 мил. в оригинални видео серии, които да разпространява в общ канал в YouTube.

Решението на Disney идва след като за четвърто поредно тримесечие подразделението за видео игри Interactive Studio отчита непрекъснат спад в печалбите, равняващ се на над $ 300 мил. Поратлът Disney.com също търпи сериозен отлив на интерес, като само от юни до сега уникалният трафик е намалял с над 5 мил. посетители.

Според Джеймс Питаро, съ-президент на компанията, партньорството сYouTube ще привлече както по-голяма и разнообразна аудитория, така и повече рекламодатели – нещо, на което със сигурност се надява и YouTube. Впрочем неотдавна видео порталът анонсира планове за създаване на специализирани канали на спортни звезди, комици, музиканти и други, които според Google ще се превърнат в третата фаза на ТВ бизнеса след кабелната и мрежовата телевизии.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *