Dell обяви, че водещата услуга за поддръжка ProSupport Plus за компютри и таблети вече е налична в още 33 държави в Европа, Близкия Изток, Африка и Азия. С технологията SupportAssist, Dell е първата и единствена компания в индустрията, която предлага проактивна и прогнозираща автоматизирана поддръжка за предотвратяване и разрешаване на проблеми за системи на крайни потребители. Цялостното решение за поддръжка е предназначено да осигури максимална поддръжка с минимално усилие от страна на клиента.
ProSupport Plus предотвратява проблеми, преди да са се появили3 и бързо разрешава такива, когато се появят, комбинирайки всичко, от което се нуждаят клиентите и партньорите, в едно предложение, което включва:
– 24/7 достъп до ProSupport инженери с експертни познания за хардуера и софтуера
– Проактивна и прогнозираща автоматизирана поддръжка чрез технологията за мониторинг на Dell SupportAssist3
– Самостоятелно управление на различните случаи и доставка на части чрез портала на Dell TechDirect, чрез мобилно приложение или API
– Покритие за капки, разливи и пикове на напрежение за защита на хардуера
– Запазване на харддиска след смяна, за да се гарантира контрола на данни4
– Специален технически акаунт мениджър, който носи най-голяма отговорност и осигурява месечен отчет за клиенти с 1,000 или повече ProSupport Plus системи
Това разширяване означава, че ProSupport Plus вече е налична за Dell Latitude, OptiPlex, Precision, Vostro, XPS, Venue и Chromebook продуктите в следните държави в Европа, Близкия Изток и Африка: Алжир, Ангола, Бахрейн, Ботсуана, България, Кот д’Ивоар, Хърватия, Естония, Етиопия, Гана, Унгария, Исландия, Ирак, Йордания, Кения, Кувейт, Латвия, Либия, Литва, Мозамбик, Намибия, Нигерия, Оман, Катар, Румъния, Саудитска Арабия, Словения, Танзания, Тунис, Уганда и Обединените арабски емирства. Налична е също в следните азиатски държави: Бруней, Индонезия, Нова Зеландия и Филипините.