Dell представи новата си стратегия и актуалните си продукти, базирани на Intel и Microsoft технологии, на специално събитие от поредицата Dell Client Roadshow, което се проведе днес в София.
България е четвъртата държава, в която тази есен се провежда Dell Client Roadshow, след Полша (Краков, Варшава, Сопот), Унгария (Будапеща) и Хърватска (Загреб). Следващата спирка на пътуващото събитие след София е Букурещ.
На срещата, отворена за партньори и потребители, стана ясно, че компанията се е насочила към практични иновации, ефективни и ценово достъпни решения и качествени взаимоотношения с потребителите.
Dell осигурява информационни решения, които могат да предложат инфраструктура, софтуер, периферни устройства, конфигурирани решения за работа в облак, мобилност, виртуализация и BYOD програми, както и Dell услуги, които осигуряват допълнително качество.
„Нашата стратегия е да предложим на потребителите гъвкава, ефективна и комплексна среда в бъдеще. Dell не се насочва само към технологиите, а и към хората и процесите, които трябва да управляват тези технологии”, заяви Драгош Матееску, регионален директор за Югоизточна Европа в Dell.
Господин Матееску добави, че през миналата година Dell е похарчила повече от 100 милиона долара за развитие на информационни решения и средства, както и милиард долара за нови постижения.
„Имаме много стабилен баланс, солиден паричен поток, глобално призната марка, милиони потребители и повече от 100000 души, които оказват помощ на потребителите”, заяви още господин Матееску. Промяната на собствеността на Dell означава ускоряване на развойната стратегия и акцентиране върху решенията, инвестиране с цел изграждане на модерна архитектура със стандартизирани инфраструктурни компоненти, които дават възможност на потребителите за ефективен напредък и по-голяма дългосрочна приспособимост.
Dell планира да инвестира в пет стратегически области, за да се превърне във водеща компания в предлагането на end-to-end комплексните решения:
– Инвестиране в изследването и развитието в областта на решенията за конвергентна инфраструктура, софтуер, решения в облак, консултиране и управление на услугите за сигурност;
– Увеличаване на продажбите и обсега на сътрудничество с партньорите чрез програмата Partner Direct, увеличаване на инвестициите, насочени към работещите в сектор продажби, както и към партньорите;
– Засилено присъствие на пазарите в Средна и Източна Европа, Средния изток и Африка, в страните от БРИК, Латинска и Южна Америка;
– Увеличаване на инвестициите в развитието на персонални компютри и таблети, с цел засилване предлагането на продуктите;
– Предлагане на по-добро потребителско изживяване;
– Назначаване на работа на 40000 професионалисти по целия свят, които да предлагат на потребителите добри услуги и ефективни решения. Всички решения са комплексни, но потребителите могат да изберат само това, което им е необходимо.
Няколко интересни факта за Dell:
– Dell предоставя инфраструктура за някои от най-големите социални мрежи и търсачки, давайки възможност за работа, игри и комуникация в облак на милиарди хора по целия свят;
– 4 от 5-те най-големи световни търсачки използват Dell;
– Благодарение на агресивната стратегия за виртуализация, Dell избегна разходи на стойност 100 милиона долара. В момента 50% от сървърите на Dell са виртуализирани. Целта е да се отстранят 10000 сървъра до края на годината;
– Аналитичната компания Technology Business Research постави Dell на първо място в своя индекс за устойчивост;
– Аналитичната компания IDC обяви Dell за водеща компания в предлагането на iSCI решения за съхранение;
– PowerEdge VRTX получи наградата „Server Product of the Year” на списанието PC Pro Excellence.