DataArt, глобална технологична компания за софтуерно инженерство, обяви откриването на своя нов офис в Монтерей, Мексико. Това разширяване на стратегическо място в Латинска Америка представлява важна стъпка в продължаващия растеж на компанията и ангажимента ѝ за предоставяне на висококачествено клиентско обслужване.
Новият офис в Монтерей ще служи едновременно като център за научноизследователска и развойна дейност и офис за продажби. С планове да наеме над 100 специалиста до края на годината, DataArt има за цел да превърне Мексико в ключова дестинация за предоставяне на софтуерни услуги.
„Разширяването в Мексико е стратегически ход за DataArt, тъй като се стремим да задълбочим позициите си на латиноамериканския пазар. Нашият нов офис в Монтерей е свързан с ангажимента ни да предоставяме високотехнологични иновативни решения на клиентите ни по целия свят. В същото време продължаваме да увеличаваме глобалното си присъствие“, заяви Маркос Мауро, вицепрезидент на Latam Business в DataArt.
Добре развитият технологичен сектор в региона, висококвалифицираната работна сила и динамичната бизнес среда водят до решението за установяване на присъствие в Мексико. Отчитайки тези предимства, DataArt има за цел да засили позициите си в Латинска Америка и да се наложи като доставчик на иновативни технологични решения сред клиенти в различни индустрии, наблягайки на търговията на дребно, финансовите услуги, туризма и здравеопазването.
„Разширяването в Мексико означава една вълнуваща нова страница в развитието на DataArt. Това ни позволява да предложим нови възможности за екипа си и да привлечем най-добрите софтуерни специалисти от региона, като по този начин продължим да предоставяме висококачествено обслужване на клиентите ни по целия свят“, добави Юджийн Голанд, главен изпълнителен директор на DataArt.
След като установи присъствие в Монтерей, DataArt възнамерява да заложи на партньорства с местни фирми, университети и технологични общности. Това разширение ще засили възможностите за бизнеса и ще позиционира Мексико като ключов за компанията център в Латинска Америка, който да служи като регионален хъб.