Българската ИТ компания ДАН електроник представи иновативна облачна CRM система

Бизнес решението InfoServ вече се предлага и като SaaS (Software as a Service),  базирано на облачната услуга Azure

Българската ИТ компания ДАН електроник, която е един от лидерите в областта на CRM софтуера в България, обяви, че бизнес решението им InfoServ вече се предлага и като услуга, базирана в облака на Мicrosoft Azure.

Целта на ДАН електроник е да изведе на пазара облачно базирана CRM система, която интегрира най-често използваните канали за бизнес комуникация – телефон, e-mail, SMS, web chat и web форми, като в същото време предлага на клиентите си възможност да автоматизират използването им с минимално включване на външна инфраструктура. По този начин българската компания ще може да предложи на настоящите си и бъдещи клиенти ново поколение контактни центрове и CRM решения, базирани в облака.

Изборът на облачно решение за CRM води до увеличена производителност с по-малък персонал и намаляване на разходите за технологична инфраструктура, хардуер, софтуер и лицензионни такси за клиентите. Същевременно Azure спомага за подобряване на достъпността, надеждността и производителността на инфраструктурата. Чрез преминаване към облака ДАН електроник получава и множество предимства по отношение на оперативност, инфраструктура и техническа обезпеченост, включително и опростяване на бизнес процесите. Интерфейсът на InfoServ CRM е интуитивен и лесен за използване, което пести време и ресурси за обучение на служителите. Благодарение на високата функционалност и достъпна цена потребителите на InfoServ не се нуждаят от големи първоначални инвестиции за софтуер и инфраструктура. По този начин решението на ДАН електроник става достъпно както за големи корпорации, така и за малкия и среден бизнес.

„Преминахме към облака, за да освободим клиентите си от затрудненията при инсталиране и поддръжка на сървъри, и да им дадем възможност да се фокусират върху основния си бизнес. Премахвайки тази бариера, ние можем да предложим контактен център и CRM решение, които да изградим за няколко минути.“, коментира Стефан Йорданов, Управител на ДАН електроник.

Системи, базирани на технологията InfoServ, са внедрени в над 180 фирми и организации в различни сфери на бизнес: финансов сектор, комуналния сектор, в държавната администрация, в сферата на услугите, производството и търговията. Някои от клиентите на фирмата са: Уникредит Булбанк, Сосиете Женерал Експресбанк, Борика-Банксервиз, Бяла Карта, ПОК Доверие, Енерго Про, Софийска вода, Областни администрации Русе, Варна, Добрич, Български Спортен Тотализатор, Евробет, Алфа Рисърч, Аполо 2000, Ин тайм, Интелсофт и др.

Според изследване от 2017 г. на независимата агенция за маркетинг и бизнес проучвания, CBN Pannoff, Stoychev & Co (http://blog.cbn-bulgaria.com/2017/02/crm.html), ДАН електроник е сред TOP 5 на пазарните лидери на CRM системи в България и единствената българска компания в челната петица.

Българската софтуерна компания ДАН електроник е основана през 1991 г. Нейният екип се състои от експерти в различни области на икономиката, бизнеса и информационните технологии. В началото на съществуването си компанията се концентрира върху програмиране на бази данни, графични, офис и управленски системи, разширяващи се до комуникационни и глобални информационни системи. През 1996 г. компанията започва да разработва InfoServ – комуникационна технология за развитие на кол центрове и контактни центрове. Към днешна дата тя разработва и продава единствено продукти, базирани на технологията InfoServ.

Written by 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *