D-Link представи изцяло обновена партньорска програма и нов онлайн портал за партньори

D-Link представи новата си паневропейска програма за партньори, наречена „Value in Partnership+”.

Програмата е базирана на богатата функционалност на онлайн портала http://vipplus.dlink.com, който предлага разнообразие от услуги за регистрираните партньори на компанията.

Освен до традиционно съдържание като новини, продуктова и специфична техническа информация, потребителите имат достъп и до иновативни инструменти за ефективен маркетинг и поддръжка, онлайн обучение и сертификационни курсове.

В зависимост от активността си в програмата участниците получават редица бонуси и придобивки.

Целта на „Value in Partnership+” е да използва максимално новата онлайн платформа, за да предложи персонализирани инструменти и стандартизирани сертификации, които да подпомогнат пазарния успех на компанията и нейните партньори.

„Новата разработка на партньорската програма ни позволява да предложим ефективна и ежедневна подкрепа за всичките ни локални партньори в зависимост от специфичните им нужди. Вярваме, че подобен персонален подход плюс атрактивните възможности за допълнителни сертификации и обучение, ще им позволи да се отличат категорично от своите конкуренти” – коментира новината Огнян Данчев, Мениджър D-Link България.

Порталът „Value in Partnership+”

Новата програма заменя съществуващите нива с три типа партньори – регистрирани, сребърни и златни.

При първото ниво отсъстват изисквания към партньора относно обем реализирани продажби. То предлага оптимален старт за всички заинтересовани от програмата риселъри, като дава възможност за ползване на „Value in Partnership+” и реално измерване на предимствата от партньорството с D-Link.

Потребителите на това ниво могат да се възползват от избрани услуги и ресурси, включително и онлайн базата от инструменти за маркетинг кампании, редица отстъпки и специални ценови споразумения.

Партньорите получават достъп до полезни маркетинг инструменти за ефективна поддръжка на промоционалните активности – например, могат да използват портала за бърза и лесна реализация на e-mail кампания, както и на много други ко-брандинг инициативи. Налице е и опцията за ексклузивна технически поддръжка по телефона.

Т.нар. регистрирани потребители могат да получат статус на сребърни или златни партньори на компанията като преминат успешно определен набор от сертификационни курсове в специфични продуктови области.

Сертификационната програма предлага специално подбрани онлайн обучения, разделени в модули и фокусирани върху теми като безжична свързаност, съхранение, сигурност, комутатори и IP базирано видео наблюдение.

Усъвършенствано техническо ноу-хау: сертификации и обучение

Сребърните и златните партньори могат да покрият допълнителни изисквания и вземат специфични сертификати чрез модули за е-обучение в конкретни области, като сторидж или IP базирано видео наблюдение, например.

Това им позволява да получат т.нар. статус на „Предпочитан партньор”, с който идват и редица отстъпки и нови възможности.

Бонус програма: точки за лоялност

Партньорите на D-Link се възползват от специална програма, която възнаграждава тяхната активност.

С покупката на D-Link продукти, партньорите събират „Value in Partnership+” точки, които могат да разменят за бонуси, подаръци или еквивалентна сума по специална партньорска VISA карта.

Written by 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *