Смесването на кола с алкохол съвсем не е нещо ново, но сега то вече е официално, след като Coca-Cola пусна алкохолна напитка на пазара в Япония, за пръв път в историята си. Тя ще се нарича Chu-Hi и ще бъде с аромати на лимон и грейпфрут, като ще предлага цели 9% алкохолно съдържание, но компанията не издава повече подробности за продукта си:
„Експериментирали сме и по-рано в областта на нискоалкохолното съдържание, но това е пример как проучваме възможностите извън основната ни област“ обяви президентът на Coca-Cola Япония, Жорж Гардуно в блога на гиганта.
Всъщност Coca-Cola Company се опитва да внедри иновации с различни варианти на напитката, като някои от тях са в категорията „без захар“, като Coca-Cola Lite, а други експериментират с неконвенционални аромати, като Coca-Cola Ginger и Coac-Cola Plus Coffee No Sugar. Що се отнася до алкохолната напитка, много вероятно е тя да остане достъпна единствено в Япония:
„Има смисъл да опитаме на този пазар, но не смятам, че потребителите по света трябва да очакват подобни неща от Coca-Cola” добави Гардуно. „Докато много позари стават все повече като Япония, мисля, че тук културата все още е уникална и специална, а продуктите, които се раждат тук, ще останат тук“.
Благодарение на сложната данъчна система на страната, Chi-Hi ще привлича младежите и жените със своите 9% алкохолно съдържание и ще се ползва от по-ниски ставки.