Clubhouse става все по-достъпна. Съоснователите Пол Дейвисън и Рохан Сет обявиха вчера, че приложението вече не е само за поканени. Понастоящем около 10 милиона души са в списъка на чакащите и бавно ще бъдат добавени към приложението с течение на времето.
Заедно с тази новина Clubhouse показа и ново лого, както и икона на ново приложение.
“Системата за покани е важна част от ранната ни история”, се азва в публикацията в блога. “Като добавяме потребители на вълни, приветстваме нови лица всяка седмица в сряда и разговаряме с общността всяка неделя, успяхме да развием Clubhouse по примерен начин и да предпазим нещата от счупване при мащабирането”.
Тази промяна идва само седмица, след като Clubhouse пусна своя DM продукт, Backchannel, за който екипът сега казва, че е с над 10 милиона съобщения, изпратени само в първия ден на стартирането и повече от 90 милиона през първата седмица.
Разбира се отварянето на приложението идва на фона на нарастващата конкуренция. Тъй като Clubhouse разработи своя продукт и придоби списък с чакащи, други аудио продукти като Twitter Spaces, се отвориха за всички. Ако Clubhouse иска да устои на конкурентите и да продължава да придобива нови потребители, ще трябва да се увери, че всички имат достъп до него. Част от този ход беше пускането на приложение за Android, а сега е завършена втората основна стъпка, която премахва трудностите около регистрацията на нов потребител.