Първата лимитирана графити серия с марка Canyon дойде у нас в компанията на скейтъри, бийтбоксъри и графити артисти. Производителят на компютърни аксесоари представи мишки, клавиатури, слушалки, чанти, лаптоп-калъфи и стикери с ярки цветове и експресивен дизайн на мащабен фест в София. Моделите са част от Graffiti Limited Edition – продуктова линия, която ще е достъпна за потребителите само до края на годината.
Новата серия използва пет различни графити дизайна, специално избрани в международния Urban Art конкурс, който Canyon организира тази пролет.
Аксесоарите на марката носят имената на различни скейтборд движения и трикове като Kickflip или Noseslide, което допринася за urban усещането. Моделите са насочени към младите по възраст и по дух – най-вече към тези, които са отегчени от класическите черни, бели и сиви разцветки на IT продуктите.
За представянето на серията беше организиран Canyon Graffiti Fest, който протече вчера пред The Mall, бул. Цариградско шосе.
На място се събраха някои от най-известните български графити-артисти, скейтъри и хип-хоп танцьори. Програмата включваше урок как се рисуват графити от Mr. AO и GOAT и възможност за изява на начинаещите, представяне на BMX и скейт-трикове, beat-box сесия, както и хип-хоп състезание за спонсорство от Canyon. Виктор Милушев спечели оспорвания Hip-Hop Battle във финал с Мариела Станчева.
Въпреки капризното време на място се събраха повече от 1500 души. София беше и предпоследната спирка от Canyon Roadshow – мащабно пътуване от Холандия до Румъния през 10 държави в рамките на 10 дни, с което марката отпразнува идването на новата серия.
Canyon избира графити стила като тема на първата си лимитирана серия неслучайно. „Графитите са въпрос, по който хората имат много различни гледни точки. Но те винаги привличат вниманието и се превръщат в синоним на креативност и оригиналност,” обясни Хеерт ван Дайк, Вицепрезидент Маркетинг и продажби в Canyon, по време на събитието. „С графити-линията си ние търсим същото: да привлечем интереса на публиката, да изразим наше лично послание и да се отличим от останалите играчи на пазара.”
„Организирахме Canyon Graffiti Fest с много ентусиазъм, защото новата серия е много важна за нас. Мисля, че българите, също както чуждите потребители, търсят начин да представят собствения си стил – като започнем от облеклото и стигнем до дизайна на слушалките, с които се движат по улицата,” допълни Любомир Бабуров, Продуктов мениджър за Canyon в ASBIS България. „Смятам, че колкото повече възможности за избор имат те, толкова по-голям ще бъде интересът към подобни оригинални продукти.”
Продуктите от лимитираната графити серия включват 7 вида компютърни аксесоари, като всеки от тях се предлага в 4 от 5-те отличителни дизайна:
– оптични мишки Tailslide (29лв.)
– 1,3-мегапикселни уеб камери Truckhook (49лв.)
– DJ-слушалки Alley-Oop (45лв.)
– слушалки Railwhip (49лв.)
– чанти за латопи от 13.3 и 16 инча Kickflip (от 69лв.)
– калъфи за 10-инчови, 13.3-инчови и 16-инчови лаптопи Noseslide (от 27лв.)
– стикери за лаптоп Sweeper (19лв.)