Производителят на IT аксесоари за младите потребители Canyon разработва три нови серии продукти с отличителен дизайн.
Новите линии са избрани сред десетки предложения, така че да отговорят на вкусовете на максимално широка младежка аудитория и същевременно да следват актуалните лайфстайл тенденции.
Rising Sun
Серията „Изгряващо слънце” е вдъхновена от силата на японската култура. Всички продукти от нея ще носят цветовете на японския флаг.
С тази серия Canyon ще покаже и съпричастност към жертвите от земетресението в Япония – пет процента от печалбата на Rising Sun ще бъде предоставена за възстановителните дейности в страната.
Продуктите от серията „Изгряващо слънце” ще бъдат официално представени в средата на юни.
Stripes
Райетата са акцент в пролетните колекции на редица известни дизайнери и модни марки. Canyon последва тази тенденция и създаде линия със сходен дизайн.
Stripes е насочена към потребителите, които искат да са в крак с модата и избират аксесоарите си според последните тенденции.
Дизайнът използва свежа разцветка, подходяща за летния сезон.
Продуктите от серията Stripes ще бъдат официално представени в средата на юни.
X-Ray
Рентгеновите снимки обикновено се свързват с неприятни травми, но предметите, които използваме в ежедневието си, изглеждат много по-интересно под рентгенови лъчи. С тази линия Canyon показва IT продуктите отвътре.
Моделите от X-Ray серията носят графични елементи от истински рентгенови снимки, с което продуктите наистина ще се отличават на пазара – вероятно не по вкуса на всеки, но определено привличащи внимание.
Серията X-Ray ще бъде представена през юли.
Хеерт ван Дайк, Вицепрезидент Маркетинг и продажби за Canyon, обясни новата посока за развитие на марката: „Когато се фокусираме върху дизайна като водещ принцип при разработването на продукти, имаме отлична възможност да изпъкнем на фона на конкурентите си и да позиционираме бранда по нов начин. Тези нови серии са само началото на пътя ни в тази посока.”
През септември 2010г. Canyon представи първата си продуктова серия, фокусирана върху дизайн – Graffiti Limited Edition. Нейният успех накара марката да обмисли разработването на нови серии с отличителен дизайн.
Трите нови линии са избрани от над 10 начални концепции след обсъждане с потребителски фокус групи в 7 държави, включително САЩ, Франция, Холандия и България.