Canyon с 3 нови дизайнерски серии компютърни аксесоари

Производителят на IT аксесоари за младите потребители Canyon разработва три нови серии продукти с отличителен дизайн.

Новите линии са избрани сред десетки предложения, така че да отговорят на вкусовете на максимално широка младежка аудитория и същевременно да следват актуалните лайфстайл тенденции.

Rising Sun

Серията „Изгряващо слънце” е вдъхновена от силата на японската култура. Всички продукти от нея ще носят цветовете на японския флаг.

С тази серия Canyon ще покаже и съпричастност към жертвите от земетресението в Япония – пет процента от печалбата на Rising Sun ще бъде предоставена за възстановителните дейности в страната.

Продуктите от серията „Изгряващо слънце” ще бъдат официално представени в средата на юни.

Stripes

Райетата са акцент в пролетните колекции на редица известни дизайнери и модни марки. Canyon последва тази тенденция и създаде линия със сходен дизайн.

Stripes е насочена към потребителите, които искат да са в крак с модата и избират аксесоарите си според последните тенденции.

Дизайнът използва свежа разцветка, подходяща за летния сезон.

Продуктите от серията Stripes ще бъдат официално представени в средата на юни.

X-Ray

Рентгеновите снимки обикновено се свързват с неприятни травми, но предметите, които използваме в ежедневието си, изглеждат много по-интересно под рентгенови лъчи. С тази линия Canyon показва IT продуктите отвътре.

Моделите от X-Ray серията носят графични елементи от истински рентгенови снимки, с което продуктите наистина ще се отличават на пазара – вероятно не по вкуса на всеки, но определено привличащи внимание.

Серията X-Ray ще бъде представена през юли.

Хеерт ван Дайк, Вицепрезидент Маркетинг и продажби за Canyon, обясни новата посока за развитие на марката: „Когато се фокусираме върху дизайна като водещ принцип при разработването на продукти, имаме отлична възможност да изпъкнем на фона на конкурентите си и да позиционираме бранда по нов начин. Тези нови серии са само началото на пътя ни в тази посока.”

През септември 2010г. Canyon представи първата си продуктова серия, фокусирана върху дизайн – Graffiti Limited Edition. Нейният успех накара марката да обмисли разработването на нови серии с отличителен дизайн.

Трите нови линии са избрани от над 10 начални концепции след обсъждане с потребителски фокус групи в 7 държави, включително САЩ, Франция, Холандия и България.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *