„Това е голямо постижение за марката”, казва Геерт ван Дайк, вицепрезидент продажби и маркетинг на CANYON. „Една чудесна възможност да погледнем назад към изминалото десетилетие и нашето развитие, и да празнуваме това, което сме постигнали. Нашият успех не би бил възможен без талантливи и квалифицирани служители. Те са истинска добавена стойност за CANYON и ние сме благодарни за тяхната всеотдайност и отговорност към нарастващите нужди на нашите клиенти и партньори.“
Ван Дайк обяснява успеха на марката с печелившата комбинация между дизайн и най-доброто съотношение на цена – качество на пазара: „Ние сме решени да предложим красив и стилен дизайн на продукти на конкурентни цени, без да правим компромис с качеството.“
Какво означават десет успешни години в бизнеса за CANYON:
– Над 20 милиона продадени продукти
– Продажба в над 90 страни по целия свят, най-вече в Европа, Близкия Изток, Африка, Латинска и Южна Америка
– Офиси в 32 страни
– Повече от 18000 клиенти и партньори
– Два корпоративни офиса: Холандия и Тайван
– Три центъра за дистрибуция: Шънджън, Дубай и Прага
– Над 20 продуктови категории
– Уеб сайт достъпен на 24 езика
– Над 550000 последователи във Facebook
– 7 лимитирани серии, отличаващи се с уникален дизайн
Изненади
Компанията скоро ще обяви нов конкурс с много награди за своите фенове.
През следващите седмици потребителите могат да очакват големи промоции и отстъпки в сътрудничество с партньорите на CANYON.
За да бъдете в течение на всички изненади, с които ще бъде отпразнуван рождения ден на марката, може да се присъедините към Facebook страницата на CANYON или да следите анонсите в PixelMedia.bg.