ASBIS и Aoni стартираха новата година в Китай с грандиозно събитие, на което Prestigio и Canyon бяха официално представени на азиатския пазар. Участваха повече от 300 регионални дистрибутори. Позитивните отзиви, които получиха представянето на продуктовите линии и стратегиите на двете марки, потвърждават готовността на Canyon и Prestigio за успешен стратегически ход на азиатския пазар.
Aoni и ASBIS Group, чиито дъщерни компании са Prestigio и Canyon, обявиха наскоро партньорството си, имащо за цел развиване на марките на азиатския пазар. Стратегията за разрастване, комуникиране на продуктовото портфолио и брандинг бяха сред темите, презентирани миналата седмица пред азиатската аудитория в най-големия голф курорт в света – уникалният Mission Hill, намиращ се в близост до Шенжен.
“Участниците в събитието бяха изключително позитивни по отношение на двете марки. Получихме поръчки още същия ден, което доказва силното доверие в успеха на Canyon и Prestigio на този пазар”, сподели Йорн ван Луун, маркетинг директор. „В момента в Китай повечето марки предлагат ограничено продуктово портфолио. Заедно с Aoni ние оферираме на пазара пет продуктови групи още при стартирането ни: уеб камери, тонколонки, слушалки, мишки за компютър, чанти за ноутбуци, както и комплекти от мишки и клавиатури. Това за нас, а особено за нашите партньори, означава едно – конкурентно предимство.”
Продуктите на Canyon и Prestigio бяха представени впечатляващо в няколко изложбени зали, както и по време на грандиозно модно дефиле. Гостите на събитието станаха свидетели и на забавна демонстрация с барабани, придружена с мащабни светлинни ефекти. Популярната в Китай рок група Equator и певецът Star също допринесоха за настроението на гостите.
Иво ван Хутен, Маркетинг мениджър в Canyon and Prestigio Corporate, коментира събитието: „Като цяло това беше едно интересно и успешно събитие. Клиентите получиха добра представа за нашите продукти и показаха доверие в марките ни. Стъпили сме на солидни основи, имаме чудесни партньори и очакваме успехи в бъдеще. Тази вечер беше определено един добър старт за AOSBIS в продажбите на Canyon и Prestigio в Китай”.
Този ход на азиатския пазар ще позволи на Canyon и Prestigio да продължат доставките на качествени продукти с отличен дизайн до много повече потребители. В същото време увеличаване капацитета на производство ще подобри доставките на двете марки и в страните, където и досега Canyon и Prestigio се продаваха активно.
„Нашата цел е да бъдем близо до избраните от нас партньори – това ще улесни комуникацията и ще подобри сътрудничеството ни”, обяснява Картин Лазур-Гиньо, Мениджър Комуникации в Canyon и Prestigio. „Очакваме и значително намаляване на разходите и оптимизиране на ефективността и ресурсите. Целта ни е удвояване на приходите през 2010, разполагаме с правилните ресурси на правилното място за постигане на тази цел.”