Целта е да ускори дигиталната си трансформация
Bridgestone Европа, Близкия Изток и Африка (Bridgestone EMEA) обяви днес промяна в структурата на висшето си ръководство, която ще влезе в сила от 16 септември. Тези промени са във връзка с глобалната реорганизация на лидерските позиции, обявена по-рано от компанията-майка – Bridgestone Corporation и са част от една по-широка програма за развитие на лидерите в компанията.
Основните промени в Изпълнителния комитет са следствие на продължаващото разширяване на бизнеса на Bridgestone в нови области като: решения за автопаркове, амбицията за затвърждаване на цялостната верига за доставки в една все по-сложна и дигитализирана производствена среда, не на последно място засилване на сътрудничеството между научноизследователската и развойна дейност с производствената, както и използване на нарастващата дигитализация в производствената сфера.
Ролите на висшите ръководители, докладващи на Паоло Ферари, изпълнителен директор и президент на Bridgestone EMEA, са допълнени както следва:
Лоран Дарту, понастоящем Директор стратегии и маркетинг за Bridgestone EMEA и корпоративен директор на Bridgestone Corporation, ще заеме позицията на главен оперативен директор на Bridgestone EMEA едновременно с настоящата си длъжност. Лоран Дарту ще продължи да отговаря за бранд маркетинга, корпоративните комуникации, бизнес решения и стратегии, както и за TomTom Telematics, сливания и придобивания и корпоративната социална отговорност. В допълнение, Лоран ще поеме отговорност за производствените операции, логистиката и управлението на веригата за доставки, с цел ускоряване изпълнението на основната оперативна стратегия на компанията.
Емилио Тиберио, наскоро назначен за Директор технологии на Bridgestone EMEA и Корпоративен Директор на Bridgestone Corporation, ще поеме отговорност както за качеството и опазване на околната среда, здравето и безопасността, така и за регулаторните въпроси и връзките с обществеността. Емилио ще отговаря и за отдел Системно инженерство на Bridgestone – ново звено, създадено за допълнително засилване на сътрудничеството между научноизследователската и развойна дейност с производството.
Астрид Ран, Директор финанси на Bridgestone EMEA, ще поеме освен настоящите си отговорности и тези за информационните технологии. Тя ще управлява баланса на инвестициите за информационни технологии между основната инфраструктура и нуждите във връзка с дигитализацията на Bridgestone EMEA.
Рикардо Чичи, Директор продажби на Bridgestone EMEA, ще продължи да укрепва търговската и потребителската си организация, чрез включване на потребителското и търговско планиране на продуктите в тази функция, за още по-добро планиране въз основа на нуждите на потребителите и пазара.
Както бе оповестено по-рано от ръководството на Bridgestone Corporation, няколко нови длъжности бяха добавени към Централния офис и Bridgestone EMEA се радва да съобщи, че Паоло Ферари, изпълнителен вицепрезидент и изпълнителен директор на Bridgestone Corporation, главен изпълнителен директор и президент на Bridgestone EMEA и председател на Борда на Bridgestone Americas, ще поеме и поста на изпълнителен директор на дигиталните стратегии (G-CDSO). Той ще изпълнява тази нова длъжност едновременно с останалите, включително и тази на главен изпълнителен директор на EMEA.
„Бързата промяна в мобилността, водена от тенденции като урбанизацията, климатичните промени и дигитализацията, води и до нашата бърза трансформация. Уверен съм, че промените в ръководството на Bridgestone EMEA ще помогнат за ускоряване на този преход от производител на висококачествени гуми до лидер в решенията за мобилността и ще ни помогнат да интегрираме нашата бъдеща дейност в тази трансфорация“, коментира Паоло Ферари.
„В момент, в който индустрията ни става все по-свързана, автономна, споделена и електрифицирана (CASE), аз се гордея, че мога да допринеса за бъдещия растеж на групата на Bridgestone, като използвам възможностите за дигитален бизнес и водя нашата компания и индустрията към бъдещето на мобилността.“