Bridgestone получи най-висока оценка в класацията „Supplier Engagement Rating” на CDP за втора поредна година

Bridgestone Corporation (Bridgestone) обяви, че за втори път е определена като световен лидер за своите действия и стратегии във връзка с управление на въглерода и изменението на климата във веригата за доставки. Bridgestone е отличена с наградата в Класацията за ангажираност на доставчиците (Supplier Engagement Rating) на CDP* като получава най-висока оценка – Leadership “A” (Лидерство „А“) за втора поредна година. Bridgestone също е идентифициранa като световен лидер в областта на устойчивото управление на водите, като е включенa в Water „A“ List на CDP.

Като част от глобалния ангажимент за КСО – „Our Way to Serve“, Bridgestone работи за осигуряване на здравословна среда за настоящите и бъдещите поколения. Групата на Bridgestone определи дългосрочна екологична визия за 2050 г. и след това. Тази визия има за цел да постигне равновесие в цялата група между бизнес операциите и опазването на околната среда.

Bridgestone намалява емисиите на CO2 във всички области на жизнения цикъл на своите продукти – от доставката на суровини, до производството, разпространението, употребата и унищожаването или рециклирането, за да допринесе за създаването на устойчиво общество. Тези усилия доведоха до включването му в борда на лидерите за ангажиране с доставчици с най-висок рейтинг „А“.

Класацията за ангажираност на доставчиците (Supplier Engagement Rating) е инициатива, която CDP стартира за първи път през 2017 г. Повече от 3,300 компании бяха оценени от CDP по стратегиите им за ангажиране на веригата за доставки. Bridgestone беше сред 58-те компании, които получиха най-висок рейтинг “А” и получиха позиция на борда на лидерите по ангажимента за доставчици като признание за действията си за намаляване на емисиите и намаляване на свързаните с климата рискове във веригата за доставки през изминалата отчетна година.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *