Bridgestone е първият партньор и основател на Олимпийски телевизионен канал

Международният олимпийски комитет (МОК) и Корпорация Bridgestone (Bridgestone) сключиха споразумение за сътрудничество, което направи най-голямата компания за гуми и каучукови изделия в света първия партньор и основател на Олимпийския телевизионен канал. Иновативната дигитална платформа, която позволява на феновете да изпитат силата на спорта и олимпийското движение през цялата година, бе пусната в световен мащаб на 21 август (неделя) след закриващата церемония на Олимпийските игри в Рио през 2016 г. Четиригодишното партньорство между Bridgestone и МОК продължава до 2020 г.

„Щастливи сме от факта, че нашият световен официален партньор на олимпийските игри, Bridgestone, е и партньор на Олимпийския телевизионен канал“, сподели президентът на МОК, Томас Бах. „Bridgestone изразява своята подкрепа за олимпийското движение и вяра в олимпийските ценности чрез дългосрочния си ангажимент като световен официален партньор на олимпийските игри. Очакваме с нетърпение да работим в тясно сътрудничество с Bridgestone, за да може Олимпийският телевизионен канал да достигне до феновете по целия свят.“

„Това е един много вълнуващ момент за Bridgestone, тъй като нашето партньорство с олимпийските игри доведе до първата в историята на нашата компания глобална маркетингова платформа, а Олимпийските игри в Рио през 2016 г., първите в Южна Америка, са първи и за нас, като световен партньор на олимпийските игри. Съвсем закономерно се превърнахме и в първия партньор и основател на Олимпийския телевизионен канал“, сподели Масааки Тсуя, Главен изпълнителен директор на Корпорация Bridgestone. „Олимпийското движение е всеобхватно и ние продължаваме да затвърждаваме дългогодишната подкрепа на Bridgestone към спорта и вярваме, че основните принципи на олимпизма, както и най-добрите световни спортисти, трябва да бъдат отбелязвани всеки ден от годината.“

Като световен партньор на олимпийските игри от 2014 г., Bridgestone затвърждава своя ангажимент към олимпийското движение и мисията на Олимпийския канал, заложен в олимпийската програма за 2020 г., а именно да достигне зрителите в целия свят, не само в период на олимпийски игри, но 365 дни в годината. Като партньор и основател, компанията играе основна роля в разработването на Олимпийския телевизионен канал, заедно с неговия екип, за да предостави съдържание, което феновете могат да гледат по всяко време, навсякъде и от всяко устройство.

Като начало Bridgestone представи документалната поредица от осем епизода „Against All Odds“ на Олимпийския канал, която демонстрира същинското олицетворение на олимпийския дух, разказвайки историята на осем спортисти. Всеки епизод бе с времетраене от половин час и се фокусира върху един от спортистите, като разказва от първо лице как чрез воля и решителност всеки от тях успява да преодолее препятствията и да постигне целите си. Премиерата на първия епизод беше на 21 август, когато за пръв път стартира и Олимпийският канал.

Подкрепяйки поредицата „Against All Odds“ и Олимпийския канал като цяло, Bridgestone затвърди своята славна история като иноватор и над 100-годишното си спортно наследство, а също и задълбочи ангажимента на компанията към запалените фенове, които следят олимпийските игри и спорта в цял свят.

На 13 юни 2014 г., Bridgestone се превърна в официален световен олимпийски партньор на МОК. В продължение на 10 години Bridgestone ще бъде световен официален партньор на Олимпийските игри в Рио през 2016 г., Зимните олимпийски игри в Пьонгчанг през 2018 г., Олимпйските игри в Токио през 2020 г., където се намира и централният офис на компанията, Зимните олимпийски игри в Пекин през 2022 г. и Олимпийските игри през 2024 г. Партньорството включва още и подкрепа за следващите три младежки олимпийски игри, Международния олимпийски комитет, както и националните олимпийски комитети в цял свят.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *