Blizzard Entertainment отново се впуска в света на StarCraft с нов шутър, след като предишните два подобни проекта на компанията бяха отменени. Този път усилията за превръщането на StarCraft в шутър се ръководят от ветерана разработчик Дан Хей, който има богат опит с работата си по франчайза Far Cry и играта за оцеляване Odyssey.
Историята на StarCraft шутърите във вселената на Blizzard е белязана от неуспехи. Първият опит на компанията беше с играта StarCraft: Ghost, която беше разработвана дълги години, а в последствие – отменена.
След това Blizzard започна разработката по проект, наречен Ares, който също беше StarCraft FPS. Той беше доста напреднал в разработката, преди да бъде спрян през 2019 година.
Сега, с новия проект, воден от Дан Хей, феновете се надяват, че този път Blizzard ще успее да завърши играта и да предостави на играчите възможността да се наслаждават на битки с извънземни в света на StarCraft. Междувременно, StarCraft: Remastered и StarCraft II ще бъдат достъпни в PC Game Pass от 5 ноември.