Новата визия на blizoo е създадена от маркетинговия екип на компанията в сътрудничество с Лондонската агенция за дизайн и корпоративна идентичност – Сигъл & Гейл, които са работили за големи кабелни и сателитни оператори – от Тайм Уорнър Кабел в САЩ до платформата Долче в Румъния, както и за компании от ранга на Motorola, 3M, O2 и Dell.
„Целта ни бе да създадем революционен по своята визия и характер бранд в България, защото като компания сме си поставили революционната амбиция да преобразим не само фирмата отвътре, но и целия бизнес сектор на комуникациите и домашното забавление”, каза Димитър Радев.
При представянето на новия бранд Ищван Полони обяви, че blizoo има амбициите да се превърне във водещият цифров телевизионен оператор и в най-големият широколентов интернет доставчик в България. Затова в плановете за развитие на новата компания е заложено цифровизиране на повече от 80% от абонатите в страната до 2012 г. и предлагането на последните продуктови иновации в сектора. Компанията провежда амбициозна програма за инвестиции в резултат, на която качеството и спектъра на предлаганите услуги прогресивно се повишава.
„Новото позициониране се базира на идеята да бъдем по-близо до клиентите и техните желания, да създадем по-емоционална връзка с тях. Целта ни е да сме последователни и иновативни, като предложим едновременно революционна промяна в отношението към клиента и революционно нови услуги. И за да не звучат тези обещания голословни, днес официално стартираме и новата ни услуга blizoo HD”, допълни Ищван Полони.
blizoo HD е пакетна услуга, която включва над 150 канала цифрова телевизия и за първи път у нас цели 10 HD канала на цена от 45 лв.
Така абонатите на новата услуга ще могат да гледат излъчваното от БНТ Световното първенство по футбол във Full HD формат единствено в мрежата на blizoo. В пакета е включена и музикалната телевизия Planeta HD с различно от вече познатото съдържание. Абонатите могат да гледат и Eurosport HD, който излъчва ексклузивно тенис турнирите Ролан Гарос и US open, Тур дьо Франс и други големи световни спортни събития.
Другите HD програми в пакета са – световните лидери в жанра Discovery Showcase HD, National Geographic HD и History HD, Luxe TV – канал за луксозната страна на животa, Premium Digital Full HD с най-добрите и най-нови филмoви хитове на холивудските студия и лидерът в модният свят – Fashion TV HD. Десетата програма в пакета e Food Network HD – с апетитни кулинарни шоута и реалити програми – е със световна HD премиера на 22 май, a България е една от първите европейски държави, в които този атрактивен канал ще излъчва в HD благодарение на blizoo.
HDTV стандартът гарантира качество на изображението с 4 пъти по-висока детайлност от традиционната телевизия. По-високата резолюция осигурява много по-детайлна картина, впечатляващ контраст и богатство на цветовете. Усещането за обемен звук се постига със стандарта Dolbi Digital Surround 5.1. Широкоформатното изображение в HD формат разкрива 30% повече от реалната площ на картината, като HD технологията допринася за плавното и напълно естествено на движенията.
Освен новия blizoo HD пакет, компанитая за първи път предлага на клиентите си и два пакета за цифрова телевизия с различно съдържание. Базовият пакет включва над 70 програми, а при абонамент за пълният пакет клиентите получават над 150 цифрови програми. Mесечната такса варира според пакета от 19 до 29 лв, но се предлагат в различни комбинации с ТВ, оптичен интернет и телефон, които позволяват значително спестяване на време, усилия и пари.
Подробна информация за всички услуги на blizoo може да намерите на новия сайт на компанията – www.blizoo.bg.
blizoo е първата компания в сектора, която публично се ангажира с конкретни ангажименти към потребителите, базирани на реалната дългосрочна продуктова и технологична стратегия на компанията. Ето и част от тези ангажименти, които бяха изброени по време на официалната пресконференция.
– blizoo се ангажира да предлага още днес най-добрата услуга за телевизия с висока резолюция с 10 висококачествени канала – включително ексклузивнo Full HD предаване на Световното първенство по футбол 2010 – и планира да удвои броя на HDTV програмите в пакета до края на 2011 г.
– компанията ще предостави следващо поколение дигитално преживяване, с нов интерактивен цифров приeмник и новo поколение електронен справочник през септември 2010 г.
– гарантирана високоскоростна интернет услуга в цялата мрежа на blizoo до края на октомври 2010 г.
– до второто тримесечие на 2011 г. blizoo ще предложи Video on Demand (персонализирано и разнообразно видео съдържание по поръчка само с дистанционното) на всички цифрови абонати
– oт 2011 г. всички абонати на blizoo ще имат достъп до най-доброто не само ТВ, а и интернет съдържание на своя телевизор, благодарение на услугата “свързан дом” (connected home)
– цялостно обслужване и възможност за закупуване на услуги online на www.blizoo.bg от септември 2010
– освен чрез сайта, от септември 2010 г. blizoo ще осигури достъп до Центъра за връзка с клиентите, 24 часа на ден, 7 дни в седмицата
– oт септември 2010 г. blizoo въвежда Гаранция за инсталация на нови услуги в рамките на 3 работни дни от поръчката – в противен случай компанията ще компенсира клиента с 1 месец безплатно ползване на услугите
– blizoo планира да се превърне във водещия доставчик на интернет услуги като качество и надеждност, на база на сертификация от независима институция, до септември 2011 г.