blizoo инвестира над 200000 лв. в осъвременяване на кол центъра си през изтеклата година. Горещата линия работи с най-модерните технологии за обслужване на клиенти Avaya, включително и със системата за анализ на качеството на разговорите в реално време – Verint.
Инвестицията на компанията не е само в оборудване, а и в обучение на персонала. Най-много усилия в последните месеци blizoo вложи в обучения на операторите с цел подобряване на техническите им умения за диагностика и решаване на проблеми дистанционно, възприемането на световните практики за добро обслужване и стриктното им прилагане.
„Да променим мисленето на служителите и да ги убедим, че тяхната работа е да разбират и удовлетворяват нуждите на клиентите ни, се оказа най-сериозното предизвикателство за нас” – споделя Ивайло Деков, Директор Потребителско обслужване в blizoo. И допълва: „В момента работим с екип от много мотивирани служители, които споделят общата цел на компанията – бързо и качествено обслужване. Ние не бягаме от проблемите, а работим усърдно за тяхното решаване все по-бързо, по-качествено и компетентно, 24 часа в денонощието.”
Към днешна дата кол центърът на blizoo може да се похвали с резултати, адекватни на световните практики.
Над 50% от техническите проблеми се разрешават по телефона, без да се налага посещение в дома на клиента – това спестява време и нерви за абонатите на оператора.
С увеличен състав от 120 души, горещата линия е достъпна 24 часа в денонощието, седем дни в седмицата, а създадената стриктна организация на работа позволява над 96% от обажданията да се приемат от операторите до една минута.
Възможностите за осъществяване на контакт с blizoo са няколко: на националния телефонен номер 0700 43 700, чрез изпращане на електронна поща или онлайн в уеб сайта на адрес www.blizoo.bg.
Предстои да стартира и потребителски форум, достъпен за клиенти на компанията.
„Имаме ясна посока – качествено обслужване на клиентите, в унисон със световните стандарти и съобразено с изискванията на българския потребител. Постигнахме сериозен напредък в последната година, но продължаваме да повишаваме квалификацията и уменията за работа с клиенти на нашите служители” – казва в заключение Ивайло Деков. И допълва: „Всяка обратна връзка, която абонатите дават за качеството на нашето обслужване, ни помага да се подобряваме. Приемаме препоръки и критика, и не бягаме от отговорност – това е мотото на всеки служител в кол центъра на blizoo.”