BlackPods са наистина добра алтернатива за тези, които не обичат бели аксесоари

Това е една история за човек, намерил своята пазарна ниша и успял да се задържи в нея. Програмист, на име Ник, който всъщност не харесва белият цвят на AirPods.

Нямах особено големи надежди, когато Apple представи AirPods. Смятах, че те ще звучат като EarPods, които са добри, но все пак не особено впечатляващи. Когато за пръв път пробвах AirPods, останах като гръмнат – очевидно те не могат да се сравняват с големите имена в този бранш, но въпреки това са удивителни, особено като се има предвид формата им“ разказва Ник.

Убеден, че продуктът има бъдеще, той започва да го изучава отблизо и чете форумите на Apple, затвърждавайки убеждението си, че хората не са особено доволни от белия цвят на AirPods. Така се ражда идеята за BlackPods.

След премиерата на AirPods имаше много коментари във форумите, за това как изглеждат те. Възможността да се създаде по-стилна версия наистина изглеждаше очевидна“.

Ник купува няколко чифта AirPods и започва дългия и труден процес, за да се научи как да ги боядисва. След някои тестове той успява да комерсиализира процеса.

Има много малки повърхности, оптични сензори и акустични отвори, а процесът който не беше прекалено скъп, отнемаше прекалено много време и това беше основното предизвикателство, но хората изглеждаха щастливи от продукта като цяло. Всяка бройка от черните BlackPods, която продавам е боядисана ръчно“.

Така програмистът успява да се справи с предизвикателството, оцветявайки AirPods в лъскаво или матово черно, с помощта на трифазна система за боядисване. Лъскаво черните BlackPods струват 279 долара, матовите „Steaith” – 299 долара, а ако му изпратите вашите, той ще ги оцвети само срещу 99 долара. Това се оказва една наистина добра сделка.

Боядисваме около 300-500 бройки месечно, а основното ограничение е самата доставка на AirPods, а не търсенето на BlackPods. Сроковете обаче напоследък се нормализират и можем да изпълняваме още повече поръчки, от колкото преди“ споделя Ник.

Това е съкратен вариант на историята на един програмист на име Ник, който стартира своя успешен бизнес, благодарение на Apple и една гениална идея.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *