В края на миналата седмица, потребители от цял свят започнаха да споделят във форуми и социални мрежи, че Apple Store изпитват технически проблеми с поръчките на iPhone и Apple Watch, а клиентите са били помолени да анулират заявките си и да купуват устройства от складовата наличност.
Всъщност някои доклади твърдят, че системата за продажба на дребно на компанията се е сринала напълно, което означава, че магазините са били извън строя, а в други се споменава, че само предварителните поръчки по програмата за ъпгрейд са били засегнати. Разбира се в социалните мрежи веднага се появиха и множество снимки на опашки от клиенти, въпреки че е доста трудно да се твърди дали те са причинени именно от проблемите в системата.
Apple разпрати и имейли до някои свои клиенти, в които посочва, че поръчките се отлагат поради технически проблем, но не направиофициално изявление за мащаба му. Единственото решение за засегнатите потребители в края на миналата седмица, се оказа да проверят наличностите в магазините.