По данни на eMarketer, тази година 23.4 милиона души на възраст над 14 години ще използват приложението Starbucks, за да направят покупка поне веднъж на 6 месеца, което го поставя малко над Apple Pay (22 милиона души), Google Pay (11.1 милиона) и Samsung Pay (9.9 милиона) и класацията ще остане непроменена до 2022 година.
Всъщност приложението на Starbucks е едно от най-успешните при мобилните плащания и печели благодарение на способността си да обвързва плащанията с програмата си за лоялни клиенти, а потребителите пестят време и пари, докато получават награди и специални оферти.
На второ място се нарежда Apple Pay , въпреки че стартира след Google Pay и Samsung Pay и понастоящем вече се приема при повече от половината американски търговци, докато Google Pay не е така разпространен начин на плащане, но се възползва от предварителната инсталация на Android телефоните. От друга страна, въпреки че остава на 4 място, Samsung Pay е най-разпространената сред търговциите услуга.
Потребителският дял се свива и се разпределя меду най-добрите играчи, докато новите претенденти навлизат на пазара. Според предишно проучване на eMarketer, стойността на тези плащания в САЩ ще се увеличи до 2021 година до 190 милиарда долара, след като през 2017 година е била 50 милиарда, а Apple получава 0.15% от всяка трансакция чрез Apple Pay.