Според някои източници, Apple е похарчила милиарди долари за оригинално съдържание за своята Apple TV+ и ще плати още 480 милиона долара за Texture, която в крайна сметка се превърна в News+. Какво обаче остава за другата й абонаментна услуга Apple Arcade?
The Financial Times твърди, че компанията е похарчила по няколко милиона долара за над 100 заглавия, а бюджетът на Apple Arcade е 500 милиона долара. Всъщност на своето събитие миналия месец, гигантът обяви, че услугата ще стартира през есента и не спомена цената й. Изданието обаче посочва още, че компанията предлага допълнителни стимули на разработчиците, ако играта им стане ексклузивна за Apple Arcade. Други източници сочат, че игрите, включени в абонаментната услуга няма да се предлагат в Google Play Store, но разработчиците ще могат да ги пускат за конзоли като PlayStation, Xbox и Nintendo Switch. Участващите в услугата игри няма да се продават отделно и в App Store, а срещу месечна такса потребителите ще могат да ги играят безплатно и без допълнителни покупки в приложението, или ограничение в нивата.
Приложенията няма да могат и да споделят данни с издателя, освен ако потребителят не даде изричното си съгласие за това. Те ще бъдат достъпни на iPhone, iPad, Apple Tv и Mac с помощта на iCloud крос-платформена синхронизицая, за да се запази напредъка и ще могат да се играят офлайн. Apple посочи няколко големи имена като Sonic и Lego, но най-вече ще се концентрира върху популяризирането на инди заглавия. Apple Arcade най-вероятно ще дебютира есента, заедно с iOS 13, а повечето анализатори очакват месечна такса от 9.99 долара.