Apple се опитва да стимулира пазарния дял на Apple Music, предлагайки втори пробен период

Както вече знаете, Apple предлага тримесечен пробен период за своята музикална услуга, през който новите клиенти могат да я ползват без никакви ограничения и безплатно. В края на този период можете да изберете да станете нейн абонат, или да се откажете, без да бъдете таксувани.

Интересното обаче е, че наскоо някои потребители са получили повторна покана да пробват Apple Music, след като вече са били нейни абонати, или са се отказали в края на пробния период. Това означава втори безплатен, тримесечен прозорец, през който те могат да се възползват от услугата.

На какво се дължи този ход? Не, не е грешка – Apple Music успя да се утвърди на пазара, но при тежката конкуренция от страна на Amazon, Google и Spotify, компанията очевидно се опитва да направи всичко възможно, зад а привлече потребителите в своята екосистема.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *