Apple може да направи промени в совя подход за поддръжка на клиенти. Започвайки по-късно тази година, клиентите може вече да не могат да получават директна поддръжка от служители на компанията в платформи като Twitter и YouTube, пише MacRumors.
Твърди се, че Apple планира да спре всички човешки отговори на директни съобщения на клиенти в акаунта @AppleSupport в Twitter от 1 октомври, като вместо това те ще получават информация как да се свържат с компанията за съдействие.
Планира се и спиране на техническата поддръжка в секцията за коментари в YouTube канала на гиганта, като ще бъде премахната и платената позиция “специалист на общността” в онлайн форума, където клиентите търсят насоки.
Не става ясно защо Apple ще направи тези промени, но решението ще засегне както клиентите, така и служителите. Твърди се, че служителите ще могат да преминат към поддръжка по телефона в рамките на компанията, като ролята поддръжка в чат ще бъде ограничена изцяло, с изключение на тези с медицински причини.