Китайският отдел на Apple ще бъде подсилен сериозно в близко бъдеще, става ясно от множество отворени работни места в многолюдната държава. Позициите са близо 300 на брой, като повечето от тях са управленски.
В това число влизат глобални мениджъри по доставките, ръководители на магазини и др. Така е очевидно, че Apple ще заложи сериозно на китайския пазар през тази есен.
Това изобщо не е изненадващо. В последно време печалбите на американския гигант намаляват, което предполага и промяна в пазарната стратегия. Освен това е почти сигурно, че скоро ще бъде представен бюджетен вариант на iPhone, който вероятно ще има сериозна популярност в Китай.
Все пак, задачата на Apple си остава доста трудна. По последни данни на Canalys, пазарният дял на компанията в Китай е 4.8% при смартфоните, като лидер е Samsung със 17.6%. Между двата кръвни конкурента се намират куп местни компании, в което число влизат Lenovo, Yulong, ZTE, Huawei и Xiaomi.