Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) анализира фискалното тримесечие на Apple, което приключи на 29 декември 2018 и публикува резултатите от проучването, които сочат, че новите модели iPhone Xs и iPhone Xs Max представляват 26% от продажбите в САЩ, но iPhone Xr, който се появи на пазара месец по-късно, представлява 39% от продажбите за тримесечието. Това е с цели 13% повече, от двата флагмана заедно:
Графиката показва още, че iPhone Xs Max, въпреки че е по-скъп, надминава по продажби стандартния модел със съотношение по-голямо от 2 към 1, както и iPhone 8 Plus за 2017. Трите нови модела съставляват 65% от продажбите, в сравнение с 61% за iPhone 8/8 Plus/X преди година.
Тези резултати са част от проучване, проведено сред 500 американски клиенти, закупили смартфон или часовник на компанията в периода октомври – декември 2018 година и разкрива, че 5% повече потребители са избрали по-голяма памет за съхранение, в сравнение с предната година – 38% срещу 33%.