post

Apple е продала повече от половината смарт часовници от висок клас през третото тримесечие на 2022, сочат данните на Counterpoint Research. Цифрата е 50.6% от смарт часовниците с операционна система на високо ниво, което изключва евтините модели.

По този начин класацията в голяма степен изправя Apple срещу Samsung, Huawei, Garmin, Fitbit и Fossil. Всичко това дава голямо превъзходство на Apple Watch над преките му съперници от най-висок клас, чиито комбиниран дял не може да изпревари доставките на Apple за третото тримесечие на текущата година.

Резултатът означава, че повече от един на всеки два смарт часовника от висок клас, продадени в целия свят в периода от юли до септември, са на технологичния гигант. Най-голям принос за успеха разбира се има Apple Watch 8.

Samsung също успява да подобри пазарния си дял, благодарение на новите си модели. Galaxy Watch 5 и 5 Pro обаче далеч не са толкова успешни, въпреки че осигуряват на компанията достатъчна разлика с третия в класацията – Amazfit, както и с четвъртия и петия – Huawei и Garmin.

Общите доставки на смарт часовници са нарастнали с невероятните 30% на годишна база, а Индия е най-големият пазар за пръв път в историята, изпреварвайки САЩ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *