AOC и Philips заемат водеща позиция на европейския пазар на монитори

Благодарение на продуктовите иновации и съсредоточаването върху по-големите размери екрани, AOC и MMD, лицензен партньор на Philips за монитори, постигнаха водеща позиция на европейския пазар на монитори. И AOC, и MMD са подразделения на водещия световен производител на дисплеи TPV.

Докато общият пазар на монитори все още се справя с някои предизвикателства, трендът към по-големи размери на екрана остава актуален. Според последните цифри от анализа на Context дисплеите с 23“ или по-голям диагонал растат с повече от 12% през третата четвърт на 2015 г. в сравнение със същата четвърт на предходната година. AOC и Philips заедно изпреварват пазара в този сегмент с ръст от над 16% на годишна база.

Двете марки се развиват успешно и по отношение на общия пазар на монитори. През третото тримесечие AOC и Philips заедно достигат пазарен дял от почти 15%, което представлява нарастване от над 26%.

С нашите две марки, AOC и Philips, ние непрестанно се фокусираме върху иновациите и нуждите на нашите потребители. Ние сме специалист в дисплеите, определяме тенденциите и винаги сме на гребена на вълната, когато нови категории и решения дават тласък на пазара. С нашия 40” 4K дисплей, например, ние демонстрираме нашата иновативна ДНК, а другите ни модели с QHD и 4K резолюция, ергономични и лесни за употреба решения също са пример за нашия подход, воден от иновациите. Резултатът е пазарен дял, който ни прави горди и подчертава, че сме избрали правилната стратегия“, каза Томас Шаде, Вицепрезидент за Европа в AOC и MMD.

Източна Европа е особено силен двигател на успешното развитие на двете марки. Докато някои пазари все още остават предизвикателство, и двете марки увеличават пазарния си дял значително от почти 18% на почти 27%. Philips увеличава резултата си с над 50% и достига пазарен дял от почти 16%, което отрежда на марката първа позиция на пазара. AOC расте с над 40% през последната четвърт, което довежда марката до номер 3 на пазара на монитори в Източна Европа.

В Южноевропейския регион (Албания, Босна и Херцеговина, България, Хърватска, Кипър, Гърция, Израел, Македония, Малта, Румъния, Сърбия, Черна гора и Словения) двете марки продължават успешното си развитие. AOC и Philips увеличават пазарните си дялове с повече от 32% през третата четвърт на 2015 г. в сравнение с година по-рано. Двата производителя заедно държат 1-ва позиция на пазара с пазарен дял от над 27%. Един от всеки четири монитора, продадени в региона, е с марка Philips или AOC.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *