AOC е една от водещите глобални марки за компютърни дисплеи за бизнес, домашна и развлекателна употреба. В началото на декември компанията пусна нов уебсайт, който насочва потребителите по-бързо и по-удобно към идеалния монитор.
По-изчистен, по-бърз, по-въздействащ и лесен за употреба: AOC избра по-интуитивна подредба за новия си уебсайт. Важна информация за продуктите и текущи новини, както и подробности за сервиза и поддръжката сега могат да бъдат достъпвани само с едно кликване.
Новият уеб сайт на AOC: www.aoc-europe.com
В допълнение е налична и удобна функция за търсене. С помощта на този инструмент потребителите могат да прилагат различни филтри, за да заредят информация за най-подходящите за тях монитори. Независимо дали става дума за размер, цвят, съотношение на страните или технология на дисплея, всички характеристики могат да бъдат избирани лесно чрез поставянето на отметка или преместването на плъзгач.
Инструментът за намиране на продукти в уебсайта на AOC
Функцията за намиране на подходящ продукт е особено удобна. Чрез избор на съответната област на приложение – „Забавление“, „Творчество“, „Офис“ или „Мобилни“ се показва предварително зададен набор от монитори в избраната категория. Тези, които са намерили перфектният монитор на уебсайта, ще бъдат насочени директно към търговец в техния регион. Ако имат нужда от повече информация, потребителите имат на разположение и данни за контакт с търговския представител на AOC.
Под заглавието „Новини“ посетителите ще намерят информация за многобройните награди, заслужени от мониторите AOC в тестовете на редактори-специалисти и блогъри. Само в Европа става дума за няколко стотин отличия на година.
“Новият ни уебсайт беше разработен с цел да бъде изчерпателен и целенасочен; лекотата на използване беше крайъгълен камък в тази концепция“, каза Томас Шаде, вицепрезидент за EMEA в AOC. “Новото ни Интернет присъствие бързо и директно води индивидуалните потребители и бизнес клиентите към дисплеите, които са избрали.”