Компанията Rovio съобщи, че свръхпопулярната игра Angry Birds ще се появи във Facebook в деня на Свети Валентин. Преди създателите на сърдитите птички обещаваха редица изненади, които очакват играчите през 2012 г. и това явно е една от тях. Влизането на играта в социалната мрежа ще позволи на 800 млн. потребители спокойно да стрелят по прасета в прозореца на браузъра, както и да се състезават помежду си по точки.
По думите на Rovio, социалната версия на играта ще се показва на цял екран, което ще позволи на потребителите да виждат подобрена анимация и по-точно да стрелят в играта. Facebook вариантът на Angry Birds ще получи и редица бонуси, които потребителят ще може да си купува за $0,99 или да спечени по време на играта. Както се надяват в компанията, 40% от потребителите ще бъдат заинтересувани от тяхното купуване.
Напомняме, че Angry Birds беше призната за най-добра игра на 2011 г. За времето на своето съществуване тя е свалена 700 милиона пъти, а разработчиците успяха да пуснат серия комикси, редица рекламни стоки и закупиха анимационна компания.