AMD обяви Radeon FreeSync™ 2 за гейминг с висок динамичен обхват

Производителят на процесори и графични карти днес анонсира технологията Radeon FreeSync™ 2 – следващата важна крачка в осигуряването на плавни кадри в игрите за геймърите. Тя ще бъде достъпна за потребителите през първата половина на 2017 г.

Съвместимите FreeSync™ 2 монитори ще разполагат с пиксели с ниска латентност и висока яркост, ще дават отлични нива на черното и широка цветова гама за възпрозвеждане на съдържание с висок динамичен обхват (High Dynamic Range – HDR). Освен това, всички FreeSync™ 2 монитори ще имат поддръжка на компенсация на ниска покадрова скорост (Low Framerate Compensation – LFC). С технологията Radeon FreeSync™ 2 геймърите могат да се наслаждават на изцяло „plug-and-play“ HDR гейминг, без необходимостта да се занимават с настройки в софтуера или на монитора.

“Геймърите казаха своята дума и превърнаха FreeSync™ в преобладаващия избор, и в индустриалния стандарт за плавен гейминг без накъсвания и забавяния,” каза Скот Херкелман, вицепрезидент и управител на гейминг отдела в Radeon Technologies Group, AMD. “Технологията Radeon FreeSync™ 2 е първата по рода си, която съчетава поддръжка на HDR с динамична честота на опресняването, и го прави по един безпроблемен, „plug-and-play“ начин, който автоматично подобрява качеството на гейминга, когато е налице правилното съдържание.”

Текущите формати за HDR предаване са проектирани основно за възпроизвеждане на филми на телевизори с tone mapping извършван от самите дисплеи, което често води до по-висока от приемливата латентност при РС игрите. Новият API на AMD за FreeSync™ 2 предлага алтернатива на ниската латентност, която премества работния товар към мощния пайплайн на графичния процесор Radeon™, с което позволява на играта да прави тон мапинг директно към целевата осветеност, контраст и цветови интервал на дисплея. Технологията Radeon FreeSync™ 2 предлага два пъти по-голяма яркост и цветови обем в сравнение със sRGB.

Технологиите FreeSync™ и FreeSync 2 ще съществуват съвместно, за да предложат широко разнообразие от усъвършенствани дисплеи на геймърите. Всички FreeSync-съвместими Radeon™ GPU ще поддържат технологията FreeSync™ 2, включително Radeon™ RX серията базирани на Polaris архитектурата, които също поддържат DisplayPort HBR3, и осигуряват UltraHD резолюция отвъд 60Hz. Множество производители на дисплеи в момента извършват активна оценка на свои очаквани продукти за тяхната готовност за FreeSync™ 2.

Written by 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *