AMD публикува своя 20-ти юбилеен доклад за корпоративна отговорност

Демонстрирайки своята традиционна посветеност на прозрачността и споделената отговорност за подобряване на околната среда и обществото, AMD (NASDAQ: AMD) днес публикува своя юбилеен, 20-ти годишен доклад за корпоративна отговорност (КО) за 2014 г., както и списание за резултатите. От 1995 г. насам, AMD непрекъснато развива своето докладване на отговорността, за да отрази промените в обхвата на КО и да повиши стойността за своите акционери. Днес компанията обяви още една стъпка напред с пускането на нов, КО-фокусиран онлайн хъб,  за да осигури лесен достъп до често актуализирана КО информация в области от споделен интерес , включително трудово прави, ангажираност с обществеността и опазване на околната среда.

“Важно е да се знае, как нашата посветеност на корпоративната отговорност влияе на нашите служители,“  каза президентът и СЕО на компанията д-р Лиса Су. “Служителите на AMD са мотивирани да работят за отговорна компания и да проектират продукти, които помагат за промяната в света. Следователно, като помагаме на другите, ние помагаме и на самите нас, и вдъхновяваме хората от AMD да преместват напред границите на възможности.”

Основни моменти от доклада

• В класацията на “100 най-добри корпоративни граждани”: За трета поредна година AMD попада в списъка на КО ‚2015 на 100 най-добри корпоративни граждани.

• Осъществен значителен напредък в 25×20 инициативата за енергийна ефективност: Измерванията за енергийна ефективност на нашите процесори 6-то поколение AMD A-Серия постигат 2,4 пъти по-висока ефективност, което доста надвишава крачката от 1,7 пъти, необходима за постигане на целта 25×20 енергийна ефективност!

• Надминати 5-годишни екологични цели за въздух, вода и отпадъци: В непроизводствените площадки, емисиите на парникови газове са намалени с 24% (в сравнение с целта от 5%), използваната вода на служител от компанията е намалена с 55 % (в сравнение с целта от 20 %), а отпадъците, отклонени от депата, са достигнали 74 % в глобален план (в сравнение с целта от 70 %).

• Карта на областите на специално внимание за КО, при отчитане стойността на компанията: КО ангажираността е в цялата верига на определяне на стойността, от дизайна на продуктите до рециклирането при завършване на техния живот.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *