Amazon започва нова рекламна стратегия с големи брандове, съобщава Axios. Онлайн хипермаркетът ще използва множеството данни, които има за потребителите, за да избира какви продукти и марки може да харесват и ще им праща безплатни мостри.
По този начин брандовете ще могат да достигнат до повече хора и да продължат да използват тактиката с безплатни мостри, която е разпространена по моловете. Сега тя ще има и своя онлайн версия.
В момента Amazon разчита най-много на стандартни реклами, за да привлича клиенти. С използването на класическите безплатни мостри и модерните методи за анализи на данни, компанията смята, че ще може още повече да популяризира продуктите и услугите си.
Система за машинно обучение ще анализира навиците и предпочитанията на потребителите и ще избира най-подходящите за тях мостри. За сега Amazon не е коментирала информацията, като няма и срок за започване на услугата. Очаква се тя да стартира тестово скоро, като конкретните ѝ условия също ще се уточняват.