Amazon отдавна планират спонсорирана версия на популярния си електронен четец Kindle, която да се предлага на много достъпна цена срещу правото да показва реклами.
Новият Kindle with Special Offers, както е наричан от Amazon, от днес вече се предлага на американския пазар. Премиерата му подрани с няколко дни от първоначално обявената дата 3 май.
Kindle with Special Offers струва 114 USD, но на този етап ще се продава само на територията на САЩ.
Рекламите в него излизат под формата на screensaver, а така също и в долната част на началната страница. Те са на популярни марки като VISA, Procter & Gamble и General Motors.
Amazon категорично опроверга слуховете за безплатни четци, които ще се изплащат изцяло от реклами, и обяви че не възнамерява да пуска на пазара такива устройства в обозримо бъдеще.
За сметка на това, има голяма вероятност да видим Kindle with Special Offers и в избрани страни от Европа още преди края на 2011.