Онлайн гигантът Amazon подготвя безплатна версия на услугата си за стрийминг на музика. Компанията вече води преговори с големи музикални лейбъли, за да обсъдят възможности за бъдещо партньорство.
За потребителите платформата ще бъде напълно безплатна, но е възможно те да бъдат таргетирани с реклами, на които ще се разчита за монетизация. Първоначално услугата ще предлага ограничен каталог с музика и ще бъде достъпна единствено чрез гласовия асистент на Amazon – Alexa.
В момента Amazon предлага две опции за стриймване на музика – Prime Music чрез 119 долара годишно в Prime и Amazon Music Unlimited за 9.99 долара месечно. А Spotify е единствената платформа за стрийминг на музика, която предлага и безплатна версия на услугата си на пазара.
Новата услуга на онлайн гигантът идва именно в отговор на предлаганата от Spotify безплатна версия. Възможно е тя да стартира съвсем скоро – още в края на месец април.