По-рано тази година Whole Foods временно преобразува няколко от своите физически местоположения в онлайн магазини, за да отговори на много по-високите изисквания за доставка на хранителни стоки, предизвикани от ограниченията, свързани с COVID-19. Новият обект в Бруклин обаче не е само временен онлайн магазин, а първият верига супермаркети, собственост на Amazon, създадена специално за изпълнение на поръчки, направени онлайн.
Това означава, че клиентите не могат да влязат там, за да си купят каквото и да било, въпреки че има рафтове с продукти, разположени като в типичен супермаркет. Членовете на екипа, които компанията е наела да работят в нея, ще се съсредоточат върху получаването на поръчки и подготовката на артикули за доставка.
Amazon отвори новото място на 1 септември, за да обслужва изключително клиенти в района на Бруклин. В своето съобщение компанията заяви, че доставката на хранителни стоки продължава да бъде един от най-бързо развиващите се бизнеси и че онлайн продажбите на хранителни стоки са се утроили спрямо второто тримесечие на 2020 г.
Докато новото място може да помогне на Whole Foods да отговори на по-голямото търсене на доставка на хранителни стоки в наши дни, Amazon всъщност започна работа по проекта преди година. Тъй като хората се нуждаят от достъп до онлайн услуги сега повече от всякога, това може да не е последният постоянен онлайн магазин на Amazon и Whole Foods.