Гигантът в електронната търговия Amazon обмисля възможността за закупуване на производителя на спортно оборудване Peloton. Това обаче не е единствената голяма компания, която има подобни намерения.
Производителят на спортни облекла Nike също мисли да оферира Peloton. До този момент обаче нито един от кандидат-купувачите не е направил конкретна оферта.
Peloton придоби популярност в началото на пандемията, когато фитнес залите затвориха. Тогава хората започнаха да търсят алтернативни начини за спортуване.
През януари миналата година компанията, произвеждаща стационарни велосипеди и бягащи пътеки, достигна пазарна стойност от 50 млрд. щ. долара. В момента обаче тя е спаднала до 8 млрд. щ. долара.
Ако Amazon наистина купи Peloton, това може да даде тласък на собствените ѝ здравни и уелнес предложения. Покупката ще ѝ даде достъп до множество потребителски данни, което би било полезно и за другите ѝ проекти.