Стратегията на Amazon да направи възможно най-много и разнообразни устройства с гласовия асистент Alexa, които да са навсякъде, дава добри резултати. Компанията обяви, че все повече от потребителите ѝ използват функцията за гласово пазаруване, съобщава Fortune.
Amazon допълва, че през периода на коледното пазаруване, гласовото пазаруване е отбелязало трикратен ръст спрямо миналата година. Alexa е била неизменен помощник и в подготовката за коледните партите. Тя е отговаряла “стотици хиляди пъти” на въпроси за коктейли, търсила е рецепти за питиета и др.
Amazon казва още, че през тази година онлайн пазаруването бележи ръст по целия свят и всеки клиент е поръчал повече продукти спрямо миналата година. Само в САЩ Amazon е доставила над 1 млрд. продукта безплатно през абонамента си Amazon Prime. По време на празниците, търговците, които използват онлайн магазина на Amazon за своите стоки, са продали над половината от общия брой стоки.