Второто поколение AirPods на Apple, което дебютира наскоро, изглежда и звучи също като първото, но всъщност получи допълнителен час живот на батерията при разговори. Безжичните слушалки бързо навлязоха на пазара, а водещият модел е именно на Apple. Това потвърждава за пореден път и новият доклад на Counterpoint Research, който сочи, че са доставени около 12.5 милиона слушалки в целия свят през четвъртото тримесечие на 2018 година, а Apple води класацията с 60% от световния пазарен дял&
Според анализаторите, Северна Америка е най-големият пазар на безжични слушалки, следван от Азиатско-тихоокеанския регион без Китай. С 60% пазарен дял, AirPods са далеч пред конкуренцията, която се състои от модели на марките Jabra, Samsung, Jlab и Bose. На второ място са Jabra Elite Active 65t, следвани от Samsung Gear IconX, Jbuds Air TW и SoundSport Free. Докладът обаче посочва, че AirPods не се представят добре в Европа, където Jabra печели 14% пазарен дял. Продажбите на AirPods все още са много пред тези на конкурентите, но те се представят най-зле в Китай, където основна пречка е цената им. Данните не включват представените миналия месец нови модели на Samsung и Apple, които биха могли да повлияят значително на класирането.