AirPods на Apple не бяха приветствани като революционен продукт миналата година, но това не им попречи да доминират на пазара. Изпълнителният директор на компанията, Тим Кук наскоро призна, че въпреки увеличаването на производствения капацитет, Apple се бори да отговори на „силното търсене на AirPods”. Както и в случая с Apple Watch, гигантът никога не е разкривал колко точно бройки са продадени след пускането на слушалките на пазара през декември, но според NPD, те възлизат на над 900 000 само в САЩ от началото на годината и представляват 85% от приходите в тази пазарна ниша.
Докато NPD не посочва точно колко приходи е генерирала Apple от AirPods, цената им от 160 долара означава, че те имат голям принос към финансовите резултати на компанията.
„Totally wireless” е нов сегмент на пазара за Bluetooth слушалки, който се отнася до продукти, състоящи се от две безжични слушалки без свързващ кабел. Gear IconX на Samsung, които се предлагат със сензор за пулса и 4GB вградена памет, също попадат в тази категория.
Успехът на AirPods идва независимо от опасенията, че носенето им може да накара потребителите да изглеждат странно. Те не успяха да впечатлят критиците, някои от които се оплакват от посредствено качество на звука и високата им цена, както и от факта, че лесно могат да бъдат изгубени. Apple класифицира своите безжични слушалки в категорията „Други продукти“, която включва още Apple Watch, Apple TV и iPod и е генерирала 5.61 милиарда долара през тази година, което представялва увеличение с около 27%, спрямо същия период на 2016 година.