GTC България предоставя първокласно споделено офис-пространство на betahaus София

  • Партньорството включва 3000 кв. м офис площи клас А
  • Това сътрудничество ще подкрепи растежа на местната стартъп общност и нарастващите нужди на малките и средните предприятия в София

 

GTC България, част от водещия предприемач в областта на търговските недвижими имоти в Централна и Източна Европа GTC Group стартира партньорство с пионера на споделените офис-пространства у нас – betahaus Sofia.

Партньорството ще даде възможност на компанията да разшири и утвърди новата си продуктова линия – коуъркинг (споделени офис-пространства) за утвърдени и бързо развиващи се фирми, като предлага напълно оборудвани площи в офис сгради клас А при гъвкави условия.

Първите споделени работни пространства, с обща площ от 3000 кв. м, са разположени в две от офис сградите от клас А, собственост на GTC в България – Advance Business Center в кв. Младост 3 и Sofia Tower II до Mall of Sofia в центъра на града. И двете съоръжения са на ключови локации с лесен достъп до мрежата на метрото и наземните транспортни възли. Сред дългогодишните наематели на сградите вече са Concentrix, GTM hub, Costa Café, Kete, Skaptoburger, Pizza Lab и др. 

Зив Гиги, управляващ директор на GTC България сподели: „За първи път GTC предлага добавена стойност на своите наематели, като предоставя споделени работни пространства в две от съществуващите си сгради. Щастливи сме да обявим нашето сътрудничество с пионерите и топ професионалистите в този сектор – betahaus. От този ноември те ще стопанисват цял етаж в Advance Business Center 1 и сме уверени, че ще свършат страхотна работа. Затова отсега планираме да разширим партньорство си и в самото начало на следващата година ще стартираме съвместно проекта в Sofia Tower II, където betahaus ще управлява два етажа.

От една страна, този подход ще донесе допълнителни възможности на нашите настоящи и бъдещи наематели да бъдат по-гъвкави и в крак с новите тенденции при работата на служителите, които са следствие от пандемията. От друга страна, вярваме, че това предложение ще бъде добър вариант и за индивидуалните наематели, предпочитащи да разполагат с по-малки работни площи, където да извършват дейността си в приятна бизнес атмосфера.“

Локациите включват обособени зони за рецепции, за сътрудничество, гъвкави работни пространства, заседателни зали, телефонни кабини, обзаведени частни офиси, напълно оборудвани кухни, контрол на достъпа и високотехнологична ИТ инфраструктура.

Сградите са проектирани от водещи български архитекти, а интериорът е функционален и уютен, съобразен както с бизнес нуждите, така и с личното благополучие на наемателите.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *