Четири компании остават ангажирани с най-важните проекти на сдружението след решението си да го напуснат
Промени в състава на Управителния съвет и устава бяха приети на извънредно Общо събрание на Сдружение „Интерактив Адвъртайзинг Бюро България“ (IAB Bulgaria) на 31 май 2022г.
IAB Bulgaria е най-голямото сдружение на медии, агенции, рекламодатели и технологични компании, отговорни за дигиталния бизнес в България.
В УС на сдружението влезе Юлия Константинова, кандидатура на „Неро Джи“ ЕООД / View Sofia/. До момента тя беше член на Комисията за етични въпроси и добри практики на IAB Bulgaria. Преди гласуването в кандидатурата си тя представи богатия си професионален опит в областта на медиите и модата.
Константинова влиза в Управителния съвет на мястото на представител на БТВ Медиа Груп ЕАД. Дружеството, заедно с Нетинфо, Investor Media Group и OLX Group България, обяви намерението си да се оттегли от IAB Bulgaria. Компаниите, които притежават популярни медийни, развлекателни и комерсиални сайтове на българския пазар, остават ангажирани с най-важните проекти и инициативи на IAB Bulgaria.
Сред тях са:
- Развиване на талантите в областта на интерактивния маркетинг и медиите;
- Популяризирането на добрите практики на пазара;
- Поставянето на пазарните играчи на равностойно игрово поле, базирано на етични правила и данни;
- Ефективна работа с регулаторните органи на национално и местно равнище.
Единодушно общото събрание на IAB Bulgaria подкрепи промени в своя устав и прие годишния финансов отчет на сдружението. Бяха отбелязани положителните резултати в сравнение с данните за предходната година.
Председател на общото събрание беше Христо Христов, а Милена Гонева – секретар и преброител на гласовете.