А1 България бе наградена със златен Годишен знак за дарителството на наградите „Отговорна компания – отговорни служители“, организирана от фондация BCause. Компанията получава най-високото отличие за трета поредна година като признание за усилията си устойчиво да развива инициативите в сферата на корпоративната социална отговорност, както и да ги надгражда и да стартира успешно редица нови.
А1 беше отличена за програмата за дарителството по ведомост – финансово подпомагане на девет социални организации от служителите на А1 директно от заплатата им, благотворителните базари, доброволчески инициативи за облагородяване на средата и опазване на природата, спортни и еко предизвикателства, доброволно споделяне на експертиза и опит вътре и извън компанията, както и традиционните акции по кръводаряване. Макар ситуацията да наложи много от социалните инициативи в А1 да се проведат онлайн, това не попречи на голяма част от екипа да участва активно в тях. Напротив – дигитализацията помогна на служителите да се включат още по-бързо, лесно и удобно в социалните каузи.
„В А1 вярваме, че подкрепата на социални каузи трябва да се изразява в реални действия. Ето защо вътрешните ни инициативи в полза на уязвими хора и опазване на природата привличат огромна подкрепа от нашите колеги, но и компанията винаги подкрепя с допълнителни дарения каузите, които колегите са идентифицирали като значими. Само за последната година чрез регулярно дарителство на работното място служителите събраха 50 000 лв., които компанията допълни до сумата от 90 000 лв. Много съм щастлива, че колегите виждат потенциала и на онлайн формата на социалните ни активности и заедно правим всяко следващо издание по-успешно.“, коментира Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации“ на А1 България.
В допълнение на програмите си в сферата на корпоративната социална отговорност, насочени към служителите, А1 традиционно подкрепя каузите на приемната грижа, дигитализацията на образованието и спорта в България.