Теленор България, водещата компания за телекомуникационни услуги у нас, празнува вълнуващ етап от своето бизнес развитие – 20 години, в които осигурява изживяване от следващо поколение в своята мобилна мрежа, надеждна свързаност за милиони хора и клиентски опит, без аналог на пазара.
През юни 2021 г. Теленор България стартира своята 5G мрежа с амбицията да оглави пазара по покритие на мрежата и качество на потребителското изживяване до средата на 2022 г. Компанията е пионер във въвеждането на редица водещи услуги на българския пазар като Upgrade, Online Protect, Parental Control и екологично насочената услуга Buy Back, с която ангажира своите клиентите в опазване на природата.
Теленор България беше първия телеком, който стартира четвърто поколение 4G мрежа, с четири поредни сертификата Best-in-Test за качествена мрежата от световната организация umlaut, която определя златния стандарт в сектора на телекомуникациите.
През всички тези години, Теленор е водена от максимата, че клиентът стои винаги на първо място и стремежа за осигуряване на най-съвременните технологии, предлагащи иновативни подходи за предоставяне на услуги и грижа за крайния потребител.
„Днес отбелязваме огромният бизнес успех и невероятното пътуване на нашия екип през последните 20 години и не спираме да растем и да се развиваме. Искам да благодаря на всички мои колеги, които работят неуморно през последните две десетилетия, за да превърнат Теленор в това, което е днес – новатор, създател на тенденции и водеща компания в телекомуникационния сектор в България. Благодарение на нашия лидерски екип и невероятни служители успяваме да растем и да бъдем новатори в нашата сфера”, каза Джейсън Кинг, главен изпълнителен директор на Теленор България, по време на посещение в един от столичните магазини на Теленор по повод годишнината на компанията. „Бих искал да използвам възможността да благодаря на всички клиенти и бизнес партньори, затова че заедно пишем нашата бизнес история и ни позволяват да бъдем част от техния успех през последните 20 години. Очакваме с нетърпение да продължим своето партньорство в дигиталния свят и да посрещнем заедно всичко, което тепърва предстои.”
Компанията е известна с това, че e пионер, задава тенденции и води в сферата на телекомуникациите – през това да е първият и най-зелен оператор с най-големи инвестиции в опазването на околната среда, да стартира първа GPRS услуги на пазара, до това през 2004 г. да е първата телекомуникационна компания с пълно покритие в софийското метро.
През 2009 г. компанията беше първата, която предложи iPhone 3G в България, а по-късно и услуга за закупуване на мобилни телефони на изплащане в рамките на месечната сметка, и първа предостави достъп до мобилно видео съдържание през мобилен телефон.
Гледайки напред Джейсън Кинг сподели, че екипът на мобилния оператор ще продължи да бъде фокусиран върху иновациите и използването на нови технологии като 5G, IoT и AI като едно от многото си конкурентните предимства и ще предложи още повече цифрови услуги на потребителите.
„Ние насочваме нашите управленски, екологични и социални и програми към създаване на колективна стойност за обществото, включително клиенти, партньори, служители и акционери в дългосрочен план. Нашият екип е посветен на изграждането на култура, която носи устойчивост във всеки аспект на нашия бизнес“, добави Джейсън Кинг.