За втора поредна година инициативата Recover Green си партнира с НПО-та и инфлуенсъри, за да вдъхнови българите да живеят по-природосъобразно
Нестле България отбелязва Световния ден на океаните със старта на инициативата си Recover Green. Кампанията се провежда за втора поредна година и е част от дългосрочните ангажименти на компанията към опазването на околната среда и природните ресурси, а неин основен фокус е да мотивира обществото в България да се присъедини и с малки стъпки всеки един от нас да има своя принос към голямата цел за по-чист общ дом.
Инициативата Recover Green цели да вдъхновява гражданите към по-природосъобразно ежедневие като им поставя различни „зелени предизвикателства“, които да насочат вниманието на обществото към три различни екологично ориентирани теми – опазване на водни ресурси, намаляване на употребата на пластмаса и правилно разпределяне на отпадъците. Кулминацията на инициативата е специално събитие по почистване, което ще се състои на 3 и 4 юли на три от най-замърсените локации в страната – река Места, река Марица и Черноморието.
Кампанията е подкрепена от неправителствените организации „Асоциация на родители“, „Национален Младежки Форум“, „Тротоара“ и „Art Against Plastic“, които ще се присъединят с доброволци към почистването. Участие ще вземат още и влиятелни на мнение в социалните мрежи Ивана Александрова, Мари Андреева и Мона Гочева, които ще подкрепят мисията на Нестле като се включат активно в Инстаграм с апел към своите последователи. „Зелените предизвикателства” можете да откриете във Фейсбук страницата на Нестле България, както и в социалните канали на всички партньори, а най-активните участници ще имат шанс да получат награди от компанията.
Инициативата Recover Green е водена от мисията за изграждане на по-добро бъдеще за идните поколения. До момента Нестле България е успяла да намали консумацията на вода с 66% спрямо 2010-та година, благодарение на въвеждането на затворени цикли за индустриална вода, които позволяват многократното използване на водата във фабриката в София. Освен това от 2014-та насам, Нестле не депонира никакви отпадъци на сметището, а 100% от генерираните отпадъци се рециклират или оползотворяват. В допълнение, от началото на тази година, компанията въвежда забрана за използването на пластмаса за еднократна употреба и е в процес на преминаване към 100% рециклируемо опаковане, като Smarties бе първата от марките шоколадови изделия в света, която премина към изцяло хартиена опаковка.
Повече информация за инициативата можете да откриете на nestle.bg.